У кошику немає товарів.

Спробувати

Загальні питання

П: Як з вами зв'язатися?

  • E-mail: Наша команда радо допоможе Вам з будь-яких питань. Ми відповідаємо на повідомлення електронної пошти в порядку їх отримання і намагаємося робити це якомога швидше. Написати команді Topshop.

    Ми швидко надаємо корисну інформацію про товари і бренди, а також розміщуємо відповіді на поширені запитання по e-mail.
  • Телефон: Прийом замовлень та консультація за телефоном 044-459-02-25 (пн-нд 8.00-20.00).

    Зателефонувавши, Ви також можете отримати інформацію щодо статусу замовлення і його доставки.

П: Як щодо підтримки в онлайн-чатах?

На даний момент такої опції у нас немає, але ми над цим працюємо.

П: Чи існують переваги за наявність облікового запису на Вашому сайті?

Вони дійсно є, і їх багато!

  • Вам не потрібно щоразу заповнювати інформаційні поля – тому повторні замовлення відбуваються швидше і простіше.
  • Ви можете почати вести свій список бажань і легко додавати до нього товари, які сподобалися.
  • Ви можете керувати своєю історією замовлень і e-mail підписками.
  • Ви можете переглянути свої ваучери і купони, а також їх вартість в будь-який зручний для Вас час.
  • Ви будете заздалегідь отримувати повідомлення про заплановані акції.
  • Вам будуть доступні ексклюзивні знижки, відкриті тільки для зареєстрованих користувачів.
  • Ви можете замовити друкований каталог на свою домашню адресу та багато іншого.

П: Чи безпечно робити покупки на Вашому сайті?

Ми дбаємо про те, щоб забезпечити захист Ваших покупок та особистих даних. Ми гарантуємо 100% безпеку на кожному етапі здійснення Ваших покупок.

П: Як залишити відгук про ваш товар?

Просто прокрутіть вниз сторінку з інформацією про товар і натисніть кнопку «Написати відгук».

П: Як лайкнути вашу сторінку на facebook?

Ви можете відзначити нашу сторінку, як таку, що вам подобається, клікнувши тут. Спасибо!

В: Як я можу підписатись на e-mail розсилку Студіо Модерна?

Ви можете підписатись на всі e-mail, натиснувши тут. Дякуємо!

П: Як я можу анулювати свою підписку на e-mail розсилку Студіо Модерна?

Якщо Ви більше не хочете отримувати від нас жодних повідомлень (пропозиції, статті тощо), будь ласка, увійдіть у свій обліковий запис, виберіть «Підписка на розсилку» і відмініть підписку.

П: Як мені скористатись отриманим купоном?

Використати свій купон дуже легко:

  1. Після розміщення свого замовлення Ви можете побачити поле для введення коду купона на першому етапі підтвердження покупки.
  2. Введіть код купона у відповідне поле і натисніть зелену кнопку «Активувати купон».
  3. Після цього Ваші знижки та інші умови повинні автоматично відобразитись праворуч від інформації про ціну.

Товари

П: Мій товар зламався, що робити?

Для гарантійного обслуговування Вам потрібно підготувати наступний комплект документів і матеріалів:

  • товар в оригінальній упаковці, що підлягає гарантійному обслуговуванню, обміну, поверненню;
  • повний комплект аксесуарів і частин товару згідно з інструкцією по експлуатації;
  • розрахунковий документ (чек, квитанція) – документ, який підтверджує факт придбання товару;
  • рахунок-замовлення;
  • листок-повернення, який повинен бути заповнений належним чином (Ви можете завантажити його тут);
  • повний комплект технічної документації (інструкція з експлуатації, гарантійний талон на товар тощо).

Зазначений комплект матеріалів і документів, відправте, будь ласка, за адресою: ТОВ «Студіо Модерна», а/с № 1, м. Київ, 05300. Посилки приймаються Компанією виключно у формі поштового відправлення 116 (проста посилка без післяплати). Посилки, відправлені на умовах післяплати та із застосуванням інших форм поштових відправлень, прийматись не будуть.

П: Що робити, якщо товар зламався після закінчення гарантійного терміну?

Після гарантійного терміну ми рекомендуємо звертатися у спеціалізовані сервісні центри для усунення несправностей. По можливості наші консультанти порадять компанії, з якими ми працюємо для різних видів товарів.

П: Який термін гарантії на мій товар?

Термін гарантії для кожного товару різний. Термін гарантії обраного товару повідомляє оператор під час оформлення замовлення. Також термін гарантії вказаний на товарі.

Замовлення

П: Як мені змінити або скасувати своє замовлення?

Якщо Ви хочете змінити або скасувати Ваше замовлення, будь ласка, надішліть нам е-mail , і ми змінимо його статус. Зверніть увагу, якщо товар вже був відправлений зі складу, ми не можемо внести зміни у замовлення, тільки скасувати його.

П: Який статус мого замовлення?

Ми будемо раді надати інформацію щодо статусу Вашого замовлення. Найшвидший спосіб – просто зателефонуйте нам 044-459-02-25 або надішліть e-mail

П: Товару, який я хочу придбати, немає в наявності. Що робити??

На жаль, ми тримаємо тільки певну кількість товарів на складі, і в такому випадку не можемо швидко доставити товар. Однак ми завжди можемо порадити гарну заміну для моделі, яка Вам сподобалася.

Також ми можемо поставити товар на передзамовлення. Вам буде повідомлено про зміну статусу Вашого замовлення по e-mail або по телефону.

Доставка

П: Скільки коштує доставка?

Завичай вартість доставки залежить від вартості посилки, її ваги і відстані. Точні терміни і вартість доставки повідомляє оператор при оформленні замовлення. У кожному конкретному випадку оператор запропонує найбільш швидкий і дешевий спосіб доставки.

Також у Вас буде можливість порівняти різні варіанти доставки та їх вартість при оформленні замовлення на сайті.

П: Як довго потрібно чекати замовлення?

Термін доставки з моменту оформлення замовлення становить від 5-7 робочих днів у будь-яку точку України (крім АР Крим і зони АТО). Якщо після оформлення замовлення Вам не передзвонив наш оператор для підтвердження й уточнення деталей стосовно замовлення, повідомте нам про це за телефоном 459-02-25 або надішліть лист

П: Які є способи доставки?

Інформація про способи доставки

  • Укрпошта
    • http://ukrposhta.ua/
    • Регіон: Київ, вся Україна
    • Термін: 6-14 днів
    • Тип: до відділення (список відділень)
    • Час: пн.-сб., в будь-який час роботи відділення
    • Ціна: від 17 грн.
    • Спосіб оплати покупки: накладна плата
  • Кур'єр по Києву
    • http://www.kurier.ua/delivery
    • o Регіон: Київ, Бортничи, Софіївська борщаговка, Петропавлівська борщаговка, Русанівські сади, Осокорки(сади) - від метро Славутич до 6 км, Пуща – Водиця, Конча Заспа.
    • Термін: 3-5 днів
    • Тип: до дверей, включаючи габаритні доставки(вагою більше 30 кг)
    • Час: Пн.-Пт., 9:00-16:00 (узгоджується з покупцем), друга зміна з 16:00-20:00 (узгоджується з покупцем), Субота 9:00-15:00
    • Ціна: від 40 грн.
    • Спосіб оплати покупки: готівка(оплата при отриманні)
  • Нова пошта
    • https://novaposhta.ua/rua
    • Регіон: Вся Україна (окрім АРК), та окремі населенні пункти Донецької та Луганської області
    • Термін: На протязі 10 днів від дати оформлення замовлення
    • Тип: отримання посилки на відділенні «Нова Пошта»; адресна доставка до дверей включаючи габаритні посилки вагою до 50 кг
    • Час: Пн – Сб., час залежить від графіка роботи відділення, або регіону доставки(при замовленні адресної доставки до дверей)
    • Ціна: від 46 грн.
    • Спосіб оплати покупки: готівка(оплата при отриманні)
  • Міст Експрес
    • http://www.meest-express.com.ua
    • Регіон: вся Україна крім Києва, АР Крим та окремих населених пунктів Донецької та Луганської областей.
    • Термін: Україна – 5-7 днів
    • Тип: до дверей, до відділення
    • Час: пн.-сб., час залежить від регіону доставки(при замовленні адресної доставки до дверей) або від графіка роботи відділення
    • Ціна: від 35,00 грн
    • Спосіб оплати покупки: готівка (оплата при отриманні)

П: Чи можу я вибрати дату доставки?

Ви можете вказати бажану дату доставки в коментарях до замовлення або повідомити про це оператору при телефонному підтвердженні замовлення.

П: Чи потрібно мені розписуватися про отримання товару?

У разі оплати готівкою Ви повинні особисто отримати товар і підписати накладну.

П: Що, якщо я передумав і не отримав ще товар?

Переконливе прохання повідомляти про будь-які зміни якомога швидше. Тоді ми можемо легко скасувати замовлення без додаткових витрат для Вас.

Всі товари мають 14-денну гарантію повернення коштів після отримання замовлення.

П: Ви здійснюєте доставку закордон?

Ми не доставляємо за межі України, однак магазини Студіо Модерна представлені у 21 європейській країні. Список всіх країн тут

Повернення

П: Я хочу повернути свою покупку, що робити?

Ви можете повернути нам товар протягом 14 днів з моменту отримання посилки, а ми повернемо Вам гроші, якщо товар:

  • не пошкоджений, і його не використовували;
  • у повній комплектації (включаючи всі наявні деталі та інструкції);
  • з неушкодженою упаковкою;
  • без ознак зовнішнього втручання (для електроприладів).

Для повернення товару та отримання своїх коштів Ви повинні підготувати наступний комплект документів і матеріалів:

  • товар в оригінальній упаковці, що підлягає гарантійному обслуговуванню, обміну, поверненню;
  • повний комплект аксесуарів і частин товару згідно з інструкцією по експлуатації;
  • розрахунковий документ (чек, квитанція) – документ, який підтверджує факт придбання товару;;
  • рахунок-замовлення,
  • листок-повернення, який повинен бути заповнений належним чином (Ви можете завантажити його тут);
  • повний комплект технічної документації (інструкція з експлуатації, гарантійний талон на товар тощо).
  • Посилки приймаються Компанією виключно у формі поштового відправлення 116 (проста посилка без післяплати). Посилки, відправлені на умовах післяплати та із застосуванням інших форм поштових відправлень, прийматись не будуть.

    П: Скільки часу займає повернення грошових коштів

    Якщо Ви вирішили повернути товар і отримати назад кошти, вони будуть надіслані на Вашу поштову адресу протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання нашою компанією повного комплекту документів та матеріалів.

    П: Які транспортні витрати на повернення виробу?

    Ми рекомендуємо відправляти вказаний вище комплект матеріалів і документів на повернення через Укрпошту. Сума за чеком на пересилку повертається.

    Інформація щодо оплати

    В: Які у Вас є форми оплати?

    У нашому інтернет-магазині TopShop Ви можете оплатити товар такими способами:

    • Оплата при отриманні;
    • Оплата в кредит;
    • «Миттєва розстрочка» для клієнтів Приватбанку (до 25 платежів);
    • «Оплата частинами» для клієнтів Приватбанку (до 4 платежів без переплат);

    П: Ви приймаєте міжнародні кредитні картки?

    На даний момент у нашому інтернет-магазині Ви можете здійснити оплату за допомогою кредитної картки, тільки оформлюючи миттєву розстрочку або оплату частинами через Приватбанк.

    П: Як виглядає оплата при отриманні?

    Оплата при отриманні є найбільш безпечним і простим способом оплати. Ви просто оплачуєте Ваше замовлення кур'єру безпосередньо під час отримання товару.

    П: Чи безпечно використовувати кредитну картку на вашому сайті?

    Звичайно. Ми впевнені у надійності наших партнерів і Ваших платежів.

    Технології

    В: Що таке куки? Чи потрібно мені включити куки на моєму браузері?

    Куки – це невеликий обсяг даних, який надсилається на Ваш браузер з веб-сайту і зберігається на жорсткому диску Вашого комп'ютера. Якщо налаштування Вашого браузера дозволяють це (більшість браузерів встановлені з підтримкою куки), кожен веб-сайт може надіслати свої куки Вашому браузеру. Щоб захистити Вашу конфіденційність, куки не зберігають особисту інформацію, але замість цього використовують анонімні унікальні ідентифікатори. Кожен веб-сайт може отримати доступ тільки до тих куки, які вони надіслали на жорсткий диск, а не до куки, відправлених іншими веб-сайтами.

    Якщо Ви використовуєте комп'ютер з іншими користувачами і не хочете, щоб вони мали доступ до Вашого профілю, не забудьте вийти з системи перш ніж залишити свій комп'ютер без нагляду. Ви можете вийти з системи, натиснувши на кнопку "Вихід" у верхній частині сторінки.

    П: При розміщенні замовлення я отримую повідомлення про помилку. Що робити у такому випадку?

    У першу чергу переконайтеся, що Ви ввели всі необхідні дані для розміщення замовлення. Пропущені поля будуть відзначені червоною рамкою.

    Якщо все заповнено, але Ви все одно не можете розмістити замовлення, спробуйте закрити сайт і увійти заново у новому вікні. Якщо і це не допомогло, будь ласка, напишіть нам і ми допоможемо вирішити проблему.

    Ваші дані

    П: У мене змінився e-mail, як я можу оновити інформацію?

    Ви можете оновити Ваш e-mail у своєму обліковому записі. Просто увійдіть в обліковий запис і перейдіть в категорію "Підписка на розсилку".

    П: Я хочу змінити свій пароль, чи можу я це зробити?

    Ви можете змінити Ваш пароль у своєму обліковому записі. Просто увійдіть в обліковий запис і перейдіть в категорію "Інформація про обліковий запис".

    П: Я не хочу більше мати обліковий запис на вашому сайті, як я можу закрити його?

    Якщо Ви хочете видалити свій обліковий запис і всю інформацію, що міститься у ньому, будь ласка, повідомте нам про це за адресою info@topshoptv.com.ua