У кошику немає товарів.

Спробувати

Загальні питання

П: Як з вами зв'язатися?

Наша команда радо допоможе вам з будь-яких питань. Ми відповідаємо на повідомлення електронної пошти в порядку їх отримання і намагаємося робити це якомога швидше. Написати команді Dormeo.

Ми швидко надаємо корисну інформацію про товари і бренд, а також розміщуємо відповіді на поширені запитання по e-mail.

Прийом замовлень та консультація ведеться за телефоном (044) 594-99-36.

Графік роботи:

  • Пн-пт: з 09:00 до 19:00
  • Вихідні: з 10:00 до 16:00

Зателефонувавши, ви також можете отримати інформацію щодо статусу замовлення і його доставки.

Консультація з приводу повернення та обміну товарів

Виникли питання щодо вашого замовлення?

Ми з радістю допоможемо вам за цим номером телефону:

0-800-505-202 (безкоштовно для стаціонарних телефонів по Україні та для мобільних операторів України).

Прийом дзвінків та консультація щодо гарантійного обслуговування відбувається щодня за таким графіком:

  • Пн-пт: з 09:00 до 15:00
  • Вихідні: не працюємо.

В: У вас є підтримка в онлайн-чатах?

Онлайн-чат працює на нашому сайті.

В: Чи існують переваги наявності облікового запису на Вашому сайті?

Вони дійсно є і їх багато!

  • Вам не потрібно знову заповнювати інформаційні поля при повторних покупках. Ваші покупки проходять швидше та простіше.
  • Ви можете почати вести свій список бажань і легко розміщувати товари, що там сподобалися.
  • Ви можете керувати своєю історією замовлень та e-mail підписками.
  • Ви можете переглянути Ваші ваучери та купони, а також їх вартість у будь-який зручний для Вас час.
  • Ви заздалегідь отримуватимете повідомлення про заплановані акції.
  • Вам будуть доступні ексклюзивні знижки, помітні лише зареєстрованим користувачам.
  • Ви можете замовити друкований каталог на Вашу домашню адресу та багато іншого.

В: Як я можу бути впевненим у безпеці покупок на Вашому сайті?

Ми дбаємо про те, щоб забезпечити захист Ваших покупок та особистих даних. Ми гарантуємо 100% безпеку на кожному з етапів здійснення Ваших покупок.

В: Як я можу залишити відгук про Ваш товар?

Просто прокрутіть вниз сторінки з інформацією про товар і натисніть на кнопку «Написати відгук».

В: Як я можу лайкнути Вашу сторінку на Facebook?

Ви можете відзначити нашу сторінку, як тут. Дякую!

В: Як я можу підписатися на усі e-mail Студіо Модерну?

Ви можете підписатися на весь список e-mail, натиснувши тут. Дякую!

В: Як я можу відписатися від списку всіх e-mail Студіо Модерну?

Якщо Ви більше не хочете отримувати від нас жодних повідомлень (пропозиції, статті тощо), будь ласка, увійдіть до свого облікового запису, виберіть «Підписка на розсилку» та скасуйте передплату.

В: Як я можу використовувати отриманий купон?

Використовувати свій купон дуже легко.

  1. Після розміщення замовлення, Ви можете побачити поле для внесення коду купона на першому етапі підтвердження покупки.
  2. Введіть код купона у відповідне поле та натисніть зелену кнопку «Активувати купон».
  3. Ваші знижки та інші умови будуть автоматично видно з правого боку про ціну.

 

Товари

В: Що робити у разі поломки товару?

Якщо з якихось причин ви незадоволені покупкою, ви можете повернути нам товар протягом 14 днів, а ми повернемо вам гроші! Це можливо, якщо товар:

  • не пошкоджений та не був у вжитку
  • в повній комплектації (включаючи усі деталі та інструкції)
  • з непошкодженою упаковкою (в тому числі та поліетиленова, вакуумна упаковка для постільного текстилю)
  • без ознак зовнішнього втручання (для електропристроїв)
  • при наявності чека, що підтверджує факт оплати замовлення

Ознайомтеся з умовами повернення більш детально можна тут:

УМОВИ ГАРАНТІЇ (ПОВЕРНЕННЯ)

1. Гарантія на товар дійсна тільки при наявності фіскального чека, що підтверджує факт оплати замовлення (для замовлень, які доставляються по накладеному платежу (у разі доставки Новою поштою - це буде фіскальний чек з Нової пошти, в разі доставки УкрПошта – фіскальний чек з Укрпошти.

2. Гарантійне обслуговування надається тільки протягом терміну дії гарантії.

3. Пересилка товару до Компанії здійснюється коштом покупця (дивись процедуру здійснення гарантії (повернення).

4. Товар знімається з гарантії в разі порушення правил експлуатації, які вказані в інструкції з експлуатації, а також у випадках:

  • якщо товар має сліди стороннього несанкціонованого втручання або є очевидною спроба самостійного ремонту;
  • якщо були виявлені самостійні зміни конструкції або схем виробу, або коли товар чи його частка експлуатуються не за призначенням або в непередбачених умовах.

Гарантія не поширюється на такі несправності:

  • механічні пошкодження та пошкодження від води або вологого середовища застосування;
  • пошкодження від потрапляння в середину товару механічних предметів, тварин, комах, рідини та інших речовин;
  • пошкодження внаслідок стихійного лиха (вогонь, підтоплення тощо);
  • пошкодження, які викликані невідповідністю державним стандартам систем електроживлення, кабельних мереж, джерел сигналу та інших пристроїв, які працюють та підключаються до виробу;
  • пошкодження від аварій в електромережі;
  • пошкодження від використання сумісно з нестандартними та саморобними пристроями.

Умови гарантії на високі матраци Dormeo

Гарантійне обслуговування надається тільки протягом терміну дії гарантії.

Гарантія не поширюється на:

  • механічні пошкодження чохла матраца: пропалені місця, порізи, подряпини, зачіпки, плями та забруднення в т.ч. від фарби, жиру, кави та ін.;
  • пошкодження, які виникли внаслідок самостійної зміни цілісності матраца покупцем, а саме: заміна комплектуючих та/або складових частин, зміна форми, розміру та кольору матраца;
  • інші пошкодження, що виникли внаслідок порушення Покупцем правил використання чи зберігання товару, дій третіх осіб, випадку або непереборної сили.

 

ПРОЦЕДУРА ЗДІЙСНЕННЯ ГАРАНТІЇ (ПОВЕРНЕННЯ)

1. Для гарантійного обслуговування Покупця, обміну товару або повернення товару Компанії та отримання своїх коштів Покупець повинен підготувати наступний комплект документів та матеріалів, з яким Покупець звертається до Компанії:

  • товар в оригінальній упаковці, що підлягає гарантійному обслуговуванню, обміну, поверненню;
  • повний комплект аксесуарів та частин товару згідно з інструкцією по експлуатації;
  • розрахунковий документ (чек, квитанція) - документ, який підтверджує факт придбання товару;
  • рахунок-замовлення,
  • листок-повернення, який повинен бути заповнений належним чином (Ви можете завантажити його тут);
  • повний комплект технічної документації (інструкція по експлуатації, гарантійний талон на товар тощо).

Важливо! Згідно з законодавством України (ст. 8, 9 Закону України «Про захист прав споживачів»), без чека, що підтверджує факт оплати здійснити повернення грошових коштів неможливо. У разі, якщо Ви вибрали спосіб оплати замовлення при отриманні (в відділенні Нова пошта, Meest, УкрПошта або адресна доставка цими ж кур'єрськими службами) у Вас обов'язково повинен зберегтися чек від Нова Пошта, Meest або Укрпошта, що підтверджує факт оплати замовлення.

2. Зазначений комплект матеріалів та документів покупець повинен надіслати Компанії за адресою:

  • Для відправки УкрПоштою: а/с ТОВ «СТУДІО МОДЕРНА», Київ, 03300.
  • Для відправки Новою Поштою (кур’єрською доставкою) адреса складу: Київська обл, м. Вишневе, вул. В`ячеслава Чорновола, 1-А, ТОВ «СТУДІО МОДЕРНА», ЄДРПОУ 33104763.

3. Важливо: відправити товар без зазначення суми післяплати та сплатити вартість доставки (УкрПошта), або Нова Пошта кур'єр – адресна доставка до дверей складу.

4. Якщо Покупець вирішив повернути Компанії товар та отримати назад кошти, то вони будуть надіслані Покупцю впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Компанією повного комплекту документів та матеріалів, вказаних вище (п.1. цього розділу). Можливе повернення коштів через Нову Пошту за допомогою NovaPay, а також на іменну банківську картку покупця за наданими покупцем реквізитами.

5. В разі якщо Покупець вирішив обміняти товар на аналогічний протягом гарантійного терміну, то новий товар буде надісланий Покупцю без післяплати поштою впродовж 30 (тридцяти) робочих днів, з моменту отримання Компанією повного комплекту документів та матеріалів, вказаних вище (п.1. цього розділу).

6. Після звернення клієнта за гарантійним обслуговуванням, спеціалісти Компанії, згідно з п. 12 ст. 14 та п. 4 ст. 19 Закону України “Про захист прав споживачів ”, проведуть експертизу та первинну діагностику товару для встановлення характеру виявлених недоліків та причин їх появлення. Якщо всі положення цього гарантійного талона виконуються, клієнту буде запропоновано гарантійне обслуговування. Якщо гарантійний ремонт не може бути проведений в стандартний термін, клієнту пропонується обмін товару або повернення грошей, відповідно до вимог чинного законодавства України.

7. Доставка товару у випадку обміну товару або його повернення здійснюється покупцем власним коштом.

9. З приводу запитань щодо товару та гарантійних зобов’язань Покупець може звернутись до Компанії за телефоном: 0-800-505-202 - безкоштовно для стаціонарних телефонів по Україні та для телефонів мобільних операторів України.

11. Будемо щиро вдячні за надіслані на адресу Компанії побажання щодо покращення роботи Компанії та її товарів.

В: Що робити, якщо товар зламався після закінчення гарантійного терміну?

Після гарантійного терміну ми рекомендуємо звертатися до спеціалізованих сервісних центрів для усунення несправностей із товаром. По можливості наші консультанти порадять компанії, з якими ми працюємо з різних видів товарів.

В: Який термін гарантії на мій товар?

Термін гарантії для кожного товару різний. Термін гарантії вибраного товару вам повідомить оператор під час оформлення замовлення. Також термін гарантії вказано на товарі.

 

Замовлення

В: Як я можу змінити або скасувати моє замовлення?

Якщо Ви бажаєте змінити або скасувати Ваше замовлення, будь ласка, надішліть нам e-mail і ми змінимо його статус. Зверніть увагу, якщо товар вже був відправлений зі складу, ми не можемо внести зміни на замовлення, тільки скасувати його.

В: Який статус мого замовлення?

Ми можемо легко надати інформацію про статус Вашого замовлення. Найшвидший спосіб – просто зателефонуйте нам за телефоном 044-459-02-25 або надішліть e-mail

В: Товару, який я хочу придбати, немає в наявності. Що робити?

На жаль, ми тримаємо лише певну кількість товарів на складі, і в такому разі ми не можемо швидко доставити цей товар. Однак ми завжди можемо порадити відмінну заміну для моделі, що Вам сподобалася.

Також ми можемо поставити товар на замовлення. Ви будете повідомлені про зміну статусу замовлення через e-mail або по телефону.

 

Доставка

В: Скільки коштує доставка?

Зазвичай вартість доставки залежить від вартості посилки, її ваги та відстані. Точні терміни та вартість доставки повідомляє оператор під час оформлення замовлення. У кожному конкретному випадку оператор запропонує найшвидший та найдешевший спосіб доставки.

Також у Вас буде можливість порівняти різні варіанти доставки та їх вартість при оформленні замовлення на сайті.

 

В: Які є способи доставки?

У нашому інтернет-магазині є такі способи доставки:

Нова пошта

  • https://novaposhta.ua/
  • Регіон: Вся Україна (окрім тимчасово окупованих територій).
  • Термін доставки від дати оформлення замовлення:
    • для м. Київ : 2-3 робочих дні,
    • для міст та області : 3 робочих днів,
    • для віддалених районів : 3-5 робочих днів.
  • Тип: отримання посилки на відділенні «Нова Пошта» або за адресою.
  • Графік: Пн-Нд. День доставки залежить від графіка роботи відділення або регіону доставки (при замовленні адресної доставки до дверей). Ви обов’язково отримаєте повідомлення про дату доставки (смс, Viber) або у додатку «Нова Пошта».
  • Спосіб оплати покупки: готівка або карта (оплата при отриманні), через додаток «Нова Пошта»
  • Термін зберігання: безкоштовно 7 календарних днів. Автоповернення на 8-й день.

Кур’єр по Україні (виконує сервіс доставки Meest)

  • ua.meest.com
  • Регіон: Регіон: Вся Україна (окрім тимчасово окупованих територій).
  • Тип: отримання посилки за адресою.
  • Термін доставки від дати оформлення замовлення:
    • для м. Київ: 2-3 робочих днів.
    • для міст та області : 3-5 робочих днів.
    • для віддалених районів : 3-7 робочих днів.
  • Графік: Пн-Сб. День доставки залежить від графіка роботи служби доставки. Вам обов’язково буде надіслано повідомлення з датою доставки. Кур’єр зв’яжеться з вами у день доставки.
  • Термін зберігання: до 14 календарних днів.
  • Спосіб оплати покупки: готівка (оплата при отриманні) та безготівкова* оплата через посилання, що отримуєте в смс або оплата у додатку «Meest» (*для замовлень на суму до 30 000 грн).

УКРПОШТА

  • https://ukrposhta.ua/
  • Регіон: Вся Україна (окрім тимчасово окупованих територій).
  • Тип: отримання посилки на відділенні «Укрпошта»
  • Термін доставки від дати оформлення замовлення:
  • для м. Київ : 2-3 робочих дні,
  • для міст та області : 3-5 робочих днів,
  • для віддалених районів : 3-7 робочих днів.
  • Графік: Пн-Нд залежно від графіка роботи відділення. У день надходження посилки до відділення Ви отримаєте повідомлення.
  • Термін зберігання: гарантований термін зберігання посилки у відділенні 14 календарних днів, перші 5 робочих днів зберігання безкоштовне, з 6-го дня нараховується плата за зберігання у розмірі 10 грн на день, але не більше ніж 50 грн.
  • Відстежити відправлення можна тут.
  • Окрім вартості доставки додатково оплачується 2% від суми замовлення + 10 грн за послуги Укрпошти з переказу грошей.
  • Спосіб оплати покупки: готівка або картка (оплата при отриманні).

Примітка 1:

За вимогами органів державного фінансового моніторингу України, якщо вартість посилки становить понад 5 000 грн, при отриманні клієнт має пред’явити оригінал паспорта або QR-код паспорта з ДІЇ для сканування та надати ксерокопію паспорта працівнику служби доставки. Якщо вартість посилки становить понад 30 000 грн, то клієнт має заповнити анкету, надати ксерокопії ідентифікаційного коду та паспорта, також пред’явити оригінали паспорта та ідентифікаційного коду або QR-коди цих документів з ДІЇ для сканування працівнику служби доставки.

Примітка 2:

Будь ласка, зауважте, якщо ви скористались послугою «Оплата частинами» для клієнтів ПриватБанку, то ваше замовлення буде відправлене упродовж 5 днів. Вартість доставки залежить від ваги і розмірів покупки та регіону доставки.

П: Чи можу я вибрати дату доставки?

Ви можете вказати бажану дату доставки в коментарях до замовлення або повідомити про це оператора під час телефонного підтвердження замовлення.

В: Чи потрібно мені розписуватися про отримання товару?

У разі оплати готівкою, Ви повинні особисто отримати товар та підписати накладну.

В: Що якщо я передумав і не отримав ще товар?

Переконливе прохання, повідомляти про будь-які зміни, якнайшвидше. Тоді ми зможемо легко скасувати замовлення без будь-яких додаткових витрат для Вас.

Всі товари мають 14-денну гарантію повернення коштів після отримання замовлення.

В: Ви здійснюєте доставку за кордон?

Ми не доставляємо за межі України.

 

Повернення

В: Я хочу повернути свою покупку, що робити?

Ви можете повернути нам товар протягом 14 днів з моменту отримання посилки, а ми повернемо Вам гроші, якщо товар:

  • не пошкоджений та його не використовували;
  • в повній комплектації (включаючи всі наявні деталі та інструкції);
  • з неушкодженою упаковкою;
  • без ознак зовнішнього втручання (для електроприладів).

Для повернення товару та отримання своїх коштів Ви повинні підготувати наступний комплект документів та матеріалів:

  • товар в оригінальній упаковці, що підлягає гарантійному обслуговуванню, обміну, поверненню;
  • повний комплект аксесуарів та частин товару згідно з інструкцією з експлуатації;
  • розрахунковий документ (чек, квитанція) – документ, що підтверджує факт придбання товару;
  • рахунок-замовлення;
  • лист-повернення, яке має бути заповнене належним чином (Ви можете завантажити його тут);
  • повний комплект технічної документації (інструкція з експлуатації, гарантійний талон на товар тощо)

Зазначений комплект матеріалів та документів, надішліть, будь ласка, за адресою: ТОВ «Студіо Модерну», а/с № 1, м. Київ, 05300. Посилки приймаються Компанією виключно за формою поштового відправлення 116 (проста посилка без післяплати ). Посилки, надіслані на умовах післяплати та із застосуванням інших форм поштових відправлень, прийматися не будуть.

В: Скільки часу займає повернення грошових коштів?

Якщо Ви вирішили повернути товар і отримати назад гроші, вони будуть направлені на Вашу поштову адресу протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання нашою компанією повного комплекту документів та матеріалів.

В: Які транспортні витрати на повернення виробу?

Ми рекомендуємо надсилати вказаний вище комплект матеріалів та документів на повернення через Укрпошту. Сума за чеком на пересилання повертається.

 

Інформація про оплату

В: Які у Вас є форми оплати?

У нашому інтернет-магазині Ви можете сплатити товар такими способами:

  • Оплата при отриманні;
  • Передоплата.
  • «Миттєва розстрочка» для клієнтів Приватбанку (до 25 платежів);
  • «Оплата частинами» для клієнтів Приватбанку (до 4 платежів без переплат).

В: Ви приймаєте міжнародні кредитні картки?

На даний момент у нашому інтернет-магазині Ви можете здійснити оплату за допомогою кредитної картки, лише оформлюючи миттєву розстрочку або оплату частинами через Приватбанк.

П:Як виглядає оплата при отриманні?

Оплата при отриманні є найбезпечнішим і найпростішим способом оплати. Ви просто оплачуєте Ваше замовлення кур'єру безпосередньо під час отримання товару.

В: Чи безпечно використовувати кредитну картку на Вашому сайті?

Звичайно. Ми впевнені у надійності наших партнерів та Ваших платежів.

 

Технології

В: Що таке куки? Чи повинен я ввімкнути куки на моєму браузері?

Куки – це невеликий обсяг даних, який надсилається на Ваш браузер з веб-сайту і зберігається на жорсткому диску Вашого комп'ютера. Якщо переваги Вашого браузера дозволяють це (більшість браузерів встановлені за допомогою куки), кожен веб-сайт може надіслати свої куки Вашому браузеру. Щоб захистити Вашу конфіденційність, куки не зберігають особисту інформацію, але натомість використовують анонімні унікальні ідентифікатори. Кожен веб-сайт може отримати доступ тільки до тих cookie, які вони надіслали на жорсткий диск, а не до cookie, надісланих іншими веб-сайтами.

Якщо Ви використовуєте комп'ютер з іншими користувачами, і Ви не хочете, щоб вони мали доступ до Вашого облікового запису, не забудьте вийти з системи, перш ніж залишити Ваш комп'ютер без нагляду. Ви можете вийти з системи, натиснувши кнопку "Вихід" у верхній частині сторінки.

В: При розміщенні замовлення я отримую повідомлення про помилку. Що робити в такому випадку?

Насамперед переконайтеся, що Ви ввели всі необхідні дані для розміщення замовлення. Пропущені поля будуть відмічені червоною рамкою.

Якщо все заповнено, але ви все одно не можете розмістити замовлення, спробуйте закрити сайт і увійти заново в новому вікні. Якщо і це не допомогло, будь ласка, напишіть нам і ми виправимо проблему

 

Ваша інформація

В: У мене змінився e-mail, як я можу оновити мою інформацію?

Ви можете оновити Ваш e-mail у вашому обліковому записі. Просто увійдіть до облікового запису та перейдіть до категорії "Підписка на розсилку".

В: Я хочу змінити свій пароль, чи можу я це зробити?

Ви можете змінити Ваш e-mail у вашому обліковому записі. Просто увійдіть до облікового запису та перейдіть до категорії "Інформація про обліковий запис".

В: Я не хочу більше мати обліковий запис на Вашому сайті, як я можу закрити його?

Якщо Ви бажаєте видалити свій обліковий запис та всю інформацію, що міститься в ньому, будь ласка, повідомте нам про це за адресою info@topshoptv.com.ua