У кошику немає товарів.

Спробувати

Один дзвінок – і питання вирішено!

Додаткова гарантія на вироби – запорука вашого спокою навіть після того, як закінчиться термін гарантії від виробника.

Програма додаткового гарантійного обслуговування

Додатковим гарантійним талоном компанія «Студіо Модерна» (далі – Компанія) забезпечує належну роботу (застосування, використання) товарів, що реалізуються, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами, нормативними документами та додатковим гарантійним листом. Додатковий гарантійний термін експлуатації приладу (2 або 4 роки) обчислюється від дня закінчення основного гарантійного строку. Гарантійний строк обчислюється від дня доставки товару покупцю. Компанія залишає за собою право відмовити в поверненні, обміні або безкоштовному ремонті товару в разі порушення умов гарантії, які приведені далі. Всі умови гарантії Компанії діють в рамках Закону України «Про захист прав споживачів» та регулюються чинним законодавством України.

Умови гарантії (повернення)

  1. Додаткова гарантія на товар дійсна тільки при наявності гарантійного талону, який повинен бути заповнений належним чином із зазначенням найменування товару та іншої інформації про товар (при наявності), дати продажу, ПІБ та підпису покупця, строку гарантії, підпису та печатки Компанії.

    Не допускається наявність виправлень та слідів коригування інформації в гарантійному талоні.

  2. Гарантійне обслуговування надається тільки протягом терміну дії гарантії.
  3. Пересилка товару до Компанії здійснюється коштом покупця (дивись процедуру здійснення гарантії/повернення).
  4. Товар знімається з гарантії в разі порушення правил експлуатації, які вказані в інструкції з експлуатації, а також у випадках:
    • якщо товар має сліди стороннього несанкціонованого втручання або є очевидною спроба самостійного ремонту;
    • якщо були виявлені самостійні зміни конструкції або схем виробу, або коли товар чи його частка експлуатуються не за призначенням або в непередбачених умовах.

Процедура здійснення гарантії (повернення)

  1. Для гарантійного обслуговування Покупця, обміну товару або повернення товару Компанії та отримання своїх коштів Покупець повинен підготувати наступний комплект документів та матеріалів, з яким Покупець звертається до Компанії:
    • товар, що підлягає гарантійному обслуговуванню, обміну, поверненню;
    • гарантійний талон, який повинен бути заповнений належним чином;
    • повний комплект аксесуарів та частин товару згідно з інструкцією по експлуатації;
    • документ, який підтверджує факт придбання товару (фіскальний чек або квитанція про оплату);
    • розрахунковий документ (товарний чек/рахунок-замовлення, який був вкладений у посилку);
    • заповнена заява;
    • повний комплект технічної документації (інструкція по експлуатації, тощо).
  2. Зазначений комплект матеріалів та документів покупець повинен надати (надіслати) Компанії за адресою: ТОВ «Студіо Модерна», вул. Київська, буд. 49 Ж, с. Калинівка, Макарівський р-н, Київська область, 08004
  3. Посилки приймаються Компанією виключно за формою поштового відправлення 116 (проста посилка без післяплати). Посилки, відправлені на умовах післяплати та із застосуванням інших форм поштових відправлень, не будуть прийматись Компанією.
  4. Після звернення клієнта за гарантійним обслуговуванням, спеціалісти Компанії, згідно до п. 6 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», проведуть експертизу та первинну діагностику товару для встановлення характеру виявлених недоліків та причин їх появи. Якщо всі положення цього гарантійного талону виконуються, клієнту буде запропоновано гарантійне обслуговування.

    Якщо гарантійний ремонт не може бути проведений в стандартний термін, клієнту пропонується обмін товару або повернення грошей, відповідно до вимог чинного законодавства України.

  5. Доставка Компанії товару у випадку обміну товару або його повернення здійснюється покупцем за власний рахунок.
  6. З приводу запитань щодо товару та гарантійних зобов’язань Покупець може звернутись до Компанії за телефоном 0 800 505 202 (безкоштовно для стаціонарних телефонів по Україні та для телефонів мобільних операторів України).

Умови гарантії (повернення) електротоварів

Додаткова гарантія не поширюється на такі несправності:

  • механічні пошкодження та пошкодження від води або вологого середовища застосування;
  • пошкодження від попадання в середину товару механічних предметів, тварин, комах, рідини та інших речовин;
  • пошкодження внаслідок стихійного лиха (вогонь, підтоплення тощо);
  • пошкодження, які викликані невідповідністю державним стандартам систем електроживлення, кабельних мереж, джерел сигналу та інших пристроїв, які працюють та підключаються до виробу;
  • пошкодження від аварій в електромережі;
  • пошкодження від використання сумісно з нестандартними та саморобними пристроями.

Умови гарантії (повернення) додаткових матраців Dormeo

Додаткова гарантія не поширюється на:

  • механічні пошкодження чохла матрацу: пропалені місця, порізи, подряпини, зачіпки, плями та забруднення в т.ч. від фарби, жиру, кави та ін.;
  • декоративні елементи матрацу: ручки для перенесення, сумку-чохол, ремені для скручування матрацу в рулон;
  • пошкодження, які виникли внаслідок самостійної зміни цілісності матрацу покупцем, а саме: заміна комплектуючих та/або складових частин, зміна форми, розміру та кольору матрацу;
  • природну усадку м'яких шарів, що виникає під тиском ваги сплячого. Допускається усадка м'яких шарів по висоті матрацу до 0,5 см в зонах максимального навантаження. Це не є структурним дефектом або виробничим браком, що впливає на споживчі характеристики матрацу;
  • інші пошкодження, що виникли внаслідок порушення Покупцем правил використання чи зберігання товару, дій третіх осіб, випадку або непереборної сили.

Додаткова гарантія поширюється:

  • на деформації додаткового матрацу під час його належного використання за призначенням;
  • у разі несправності блискавки на чохлі (за її наявності);
  • у разі зміни розміру виробу, понад значення максимально допустимої похибки, зазначеної в інструкції по експлуатації.

Умови гарантії (повернення) кухонного посуду Delimano

Гарантія не поширюється на деформований або/та пошкоджений товар у наступних випадках:

  • комерційного використання (в кафе, їдальнях, ресторанах тощо);
  • неправильного ремонту;
  • посуд був деформований або/та пошкоджений внаслідок того, що був залишений на увімкненій кухонній плиті без нагляду на тривалий час;
  • на поверхні всередині сковорідки різалися ножем продукти, внаслідок чого на поверхні залишилися подряпини;
  • використовувалися абразивні миючі засоби;
  • дефекти (знебарвлення, розшарування, руйнування покриття), які виникли у результаті частого миття у посудомийній машині;
  • пошкодження у результаті падіння та необережного використання;
  • використання посуду не за призначенням;
  • пошкодження з’явилися через недотримання інструкції під час експлуатації.

За умови повного дотримання інструкції з використання та догляду, дефектами що знижують ефективність експлуатації товару можуть вважатися:

  • дефекти покриття;
  • видимі подряпини чи порізи, що були виявлені у момент отримання товару, або є виробничим браком;
  • ненадійність кріплення (фіксації) ручки.

Детальніше про стандартні умови повернення та обміну ви можете прочитати тут